Když… jsme kreativní s VH Pharmou

Že jste o značce VH Pharma ještě neslyšeli? Pokud jste někdy doplňovali domácí lékárničku, produkty Hemagel, Hemacut Spray nebo Hemagel New si ale určitě vybavíte. Tyto zdravotnické prostředky by totiž neměly chybět v žádné z nich. Jsou známé svým českým patentem a špičkovou kvalitou.

Na začátku spolupráce jsme stáli před velkou výzvou. Každý produkt klienta je unikátní tím, pro koho je určený nebo jak a na co se používá. Všechny přitom mají společnou myšlenku – přinášet rychlou a efektivní pomoc. Jak tedy komunikovat různé produkty pro různé cílové skupiny, ale zachovat přitom společný styl? Připravili jsme jednotnou komunikační linku „Když pofoukat nestačí“, která propojuje všechny produkty pod jedno sdělení. Zároveň umožňuje snadnou aplikaci do konkrétních situací, ve kterých produkty pomáhají.

Když … sledovat prodeje nestačí

Naším hlavním úkolem je budovat povědomí o značce tak, aby produkty VH Pharmy byly první volbou pro každého, kdo bude řešit nějaká drobná poranění. Na rozdíl od mnoha jiných kampaní nesměřujeme uživatele z kampaní na e-shop a nesledujeme zde žádné okamžité online prodeje. Efekt naší práce se ukazuje v dlouhodobém horizontu, kdy se zvyšuje povědomí o značce a její postavení na trhu, a samozřejmě v celkových prodejích produktů napříč všemi kanály.

Budování brandu VH Pharma zajišťujeme jako celek. Při správě RTB kampaní, vyhledávací reklamy, sociálních sítí nebo zajištění PR článků dbáme vždy na propojení všech prvků kampaně do jednotné strategie. Díky tomu může být výsledná komunikace konzistentní, zapamatovatelná a maximálně efektivní napříč všemi kanály. Na Instagramu a Facebooku tvoříme obsah, který přizpůsobujeme specifikům každé platformy zvlášť. Natáčíme videa, tvoříme edukativní příspěvky, nebo třeba zábavné kvízy. Každý prvek kampaně nám zapadá do jednotného celku a podporuje strategii dlouhodobého růstu značky.

Když … si florbalista odře koleno

V roce 2024 jsme jménem klienta navázali spolupráci s Florbalovou školou Bohemians, která má jednu z největších mládežnických základen florbalistů v ČR. Partnerství podpořilo povědomí o značce v komunitě, která má k produktům VH Pharma přirozeně blízko. Zároveň ukázalo snahu VH Pharma aktivně propagovat zdravý životní styl, a to nejen mezi dětmi. Díky tomuto spojení se značka přibližuje rodičům mladých sportovců, kteří často řeší drobná poranění, a získává tak pevnější místo v jejich každodenním životě.

Spolupráce s VH Pharmou ukazuje, jak důležité je propojení kreativního přístupu, strategického plánování a dlouhodobého budování značky.

Pokud hledáte partnera, který vám pomůže vytvořit jednotnou a efektivní komunikaci pro vaše produkty, rádi se s vámi spojíme a zamyslíme se, jak můžeme přispět i k vašemu úspěchu.

Chcete se poradit nad celkovou strategií kampaně nebo poptáváte pouze její část?

Spojte se s námi